Kitap tam olarak bir film tatında ve okumaktan zevk alacağınız bir kitap .kitapta ki olay kurgusu ve duygu aktarımı çok başarılı bir şekilde okura iletiliyor .yazar insanların hayatının 1 olduğunu başına ya da sonuna 0 koymanın bize bağlı olduğu göstermek istemiştir.