Kitabı ilk gördüğümde töre hikayesi gibi düşünmüştüm ve akıcı olmasını temenni etmiştim. Aklıma böyle bi konusu olacağı hiç gelmemişti. ( Ben hiç bir yorumunu okumamıştım kitabın )
Kitap ne kadar roman gibi dursa da o kadar fazla bilgi içeriyor ki ve hepsinin kaynaklarının yazıyor olması bana güven verdi.
Hem bilgi vermesi hem zor aşka değinmesi hem ınsanların değişebileceğini göstermesi hem... diye bir sürü sebep sıralayabilirim...
Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Yanlış bildiğimiz doğruları görmemiz dileğiyle...