sizce hangisini okumam gerek yada aralarından beğendiğiniz hangisi...
1-Suç ve Ceza – Fyodor Dostoyevski. ...
2-Sefiller – Victor Hugo. ...
3-Anna Karenina – Lev Tolstoy. ...
4-Vadideki Zambak – Honoré de Balzac. ...
5-Notre Dame'ın Kamburu – Victor Hugo. ...
6-Aşk ve Gurur – Jane Austen.