Murakami okumayı çok seviyorum.
Fakat o kitabın sonunda “ eee şimdi nolacak “ deme kısmı gelince saçımı başımı yolasım geliyor .
Bir süre hikayenin sonuna takılı kalıp , kendi kendime senaryolar yazıyor sonra başka kitaplara dalıp
gidiyorum :) .
İşte o saç baş yolduran kitaplardan bitanesi bu :)