#dolaptantemaşa ne demek?
Dolaptan izlemek, gözlemek, gözetlemek :)
İsmi ile müsemma bir içeriğe sahip kitabımız :)
Çünkü bir dolabın içine sıkışıp kalan, ordan çaresizce gözetleyen ve kurtulmayı bekleyen Behram ağayı ve akabinde yaşananları okumak harikaydı. Ve
zamana yolculuk gibiydi.
1800 lü yıllar İstanbul’u, halkın yaşayış şekli, mahalle kahveleri, helva sohbetleri, giyim kuşam vs konularda , kısacık bir klasikte dopdolu bir içerikle karşılaştım. .
Akıcı , hem komik, hem biraz gerilimli olması okuyucuyu kitaba bağlayıp , bir çırpıda bitirme isteği uyandırıyor.
Fakat yazarımız tarzı gereği fazlaca bilgi verip betimleme yaptığı için biraz sıkılmanız normal olabilir.
Fakat öğrenmeyi seviyorsanız bu detaylar sizi memnun edecektir :)
Ve yine fakat
Namık Kemal ile sürgüne giden bir yazarımız olur kendisi :(
Buda üzücü bir detay olarak burada sizler için yerini alsın .
.
.
Fevkaladenin fevkinde diyor ve tavsiye ediyorum .
.