·222 syf.····Okunma: 19 Aralık 2020 00:11 Türk edebiyatının en büyük yazarı... Böyle bir dil, böyle bir anlatım... Ne zaman okusam bir kere daha hayran kalıyorum. Köroğlu'nu, Karacaoğlan'ı, Alageyik'i bir de Yaşar Kemal'den dinleyin. Bir Yaşar Kemal daha gelmeyecek maalesef. Kendi sözüyle söylersek:
O iyi insanlar, o güzel atlara binip gittiler.
Demirin tuncuna, insanın piçine kaldık.