·64 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Aralık 2020 10:17 Yine harika bir hikaye ve heyecanla okundu. Soğukla, açlıkla, vahşi hayvanlarla ve en önemlisi insanın kendisiyle mücadelesini en güzel anlatan bir hikâyeydi. Ben severek okudum. Elimdeki tüm Jack London kitaplarını bitirip yenilerini almak için sabırsızlanıyorum :) okumak keyifliydi.