Bir Başkomser Nevzat klasiği...
7/10
·440 syf.··
Beğendi
·
2020 33. kitabı
Ahmet Ümit kitaplarından okuduğum ikinci eser...Bu eserin ilk sayfalarını okurken o kadar sıkıldım ki gereksiz durumlar anlatılması da cabası bir ara kitabı yarıda bırakmayı bile düşündüm...Sonra romanda anlatılan olay üzerinde gelişmeler oldukça heyecanın arttığını gördüm...Karakterler yerinde ancak bu kitaba ve kurguya uymayan yerler var bunu da yazarımızın kalemine bağlıyorum...Orta bir kitap diyebilirim o yüzden kitaba puan olarak biraz düşük verdim... İyi okumalar dilerim...:)
1000Kitap
KavimAhmet Ümit · Yapı Kredi Yayınları · 201920,7bin okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.