·119 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Aralık 2020 19:39 "Kadın ve erkek aynı şartlar içinde birbirleriyle mukayese edilebilirmiş gibi, birinin ötekinden "üstün " olmasından bahsetmekle aptallık ediyoruz; üstelik bu aptallığı mazur gösterecek bir bahanemiz de yok. Kadın ve erkek birbirlerinde bulunmayan şeylere sahiptir; birbirlerini tamamlarlar; hiçbir bakımdan birbirlerine benzemezler; her ikisinin de saadeti ve mükemmelliği, karşılıklı olarak birbirlerine verebilecekleri şeyleri istemelerine ve alabilmelerine bağlıdır."