·332 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2020 19:44 2020 yılımın en güzel kitabından selam olsun
...
Kitabı aldığımda sevdiğim yazarların ve yeni tanıştığım yazarların adeta öykü tadında kendilerine seslenişleri ile karşılaşacağımı tahmin etmemiştim. Bir çok kişisel gelişim kitabı okudum ama hiç biri bu kadar etkileyici değildi.
Kitabın bana kazandırdığı diğer bir güzellik ise nerden baksanız 10 tane okuyacak kitap daha buldum kendime.
Ve benim içim en önemlisi; sanırım ben de 20 yaşıma bir mektup yazacağım.