6/10
·288 syf.··
2020 3. kitabı
Öncelikle İlber Hoca'nın yaşantısındaki kendini sürekli geliştirme azmine hayran kaldım. " Ben ne yaptım bu zamana kadar? " dedirtti kitap bana. Ancak bizlere kitapta daha uzun tavsiye vermesini beklerdim, kendi hayatı daha uzun tutulmuştu, açıkçası pek sevemedim o kısmı daha kısa olabilirdi hatta bazen okurken sıkılmadım değil. Sonuç olarak yine de güzel bir kitap.
Bir Ömür Nasıl Yaşanır?İlber Ortaylı · Kronik Kitap · 202065,3bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.