Herhangi bir şey söylemeye hakkım yok. Lütfen okuyun ! 10. sayfadan sonra sizi oturduğunuz yere zincirleyecek. Benim için başyapıt bir eser oldu. Kasvetli ve o soğuk kötülüklere hazır olun. Sevmek ve sevilmenin bu kadar zor ve ızdırap dolu olduğunu daha önce hiç okumamıştım.