Bazen gerçekten kendini bu kadar savunmasız bırakabilen bir insan var mı? Diye düşünüyorum. Carry neden bir tokat atacak kadar cesur olamadı neden birkaç kötü sözle bu işi bitirmedi... Ah o annesi hep onun suçu kızını bir an bile desteklemiyor. Kadının düşündüğü tek şey kirli yastıklar. Sonlara doğru gelen Carry keşke seninle arkadaş olsaydım ben seni korurdum cümlelerini durduramadım bir türlü. Üzüldüm.