Bu kitabı en kısa ve öz şekilde özetlemem istenseydi eğer karamsarlık ve kan emicilik derdim. Kitap, dil ve anlatım bakımından yine güzel bir çizgide ilerlese de, o kadar karamsar bir havası var ki, okurken boğulduğumu hissettim. Karakterler çok karikatür geldi bu kez. Gerçek hayatta rastlanmayacak kadar baskın bir boşvermişlik, karamsarlık ve kan emicilik var. Hakan Günday'ın tek sevmediğim ve tavsiye etmediğim kitabı.