Kitabı okumaya başlayınca kendinizi 1500'lerde İsmail Şah ve ecdadımız Sultan Selim'in olduğu dönemlerde buluyorsunuz...Şehzadelikten sultanlığa gibi olayları bir tarih şeridi gibi işlenmiş olarak buluyorsunuz... Anadolu'da yaşananları aşk penceresinde anlatılmaya çalışılmış...Kitap yer yer farklı duygularla sizi etkiliyor hele ki Selma-Selil ... Kesinlikle bu güzel eseri okumanızı tavsiye eder... İyi okumalar dilerim...:)