Kitap da ilk başta anlam veremediğim bir öfke vardı ama okuduktan sonra o öfkenin neden olduğunu öğrenmek beni şok etti. Kitapta geçen olaylar bir genç kızın yaşadıkları. Yıllardır içinde biriken öfkeyi tek Bi kişiden alan adam. İkisinin de kırık kalpleri ve kapanmayan yaraları vardı. Hikaye beni çok üzdü hele sonu daha da üzdü gerçekten güzel Bi son bekledim onca yaşanan şeyden sonra ama kitap çok can alıcı yerde bitti. Buruk Bi gülümseme kalıyor geride. Özge MeralSiyah Notalar