9/10
·472 syf.··
Beğendi
·
2020 15. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 19 Aralık 2020 06:04
Ben ilk defa kendi şehrimden başka bir şehri sevdim bu kitapla, İzmir'i sevdim. Bu kitapta beni en çok etkileyen birbirlerine yükledikleri anlamlardı, ışıklara olan sevgileriydi, ne olursa olsun yollarının birbirlerine çıkmasıydı. İzmir Ege'ye aitti, ve sadece oradayken güzeldi. İzmir Ege'nin kalbiydi ve eğer İzmir olmasaydı Ege asla bu kadar güzel olamazdı bence. Kitabı okurken yaklaşık 250 sayfasında ağlamış olsam da, iyi ki varsınız Ege ve İzmir. Ve iyi ki varsın Beyza ALKOÇ. Umarım bende bir gün İzmir gibi uçabilirim hayallerime. Sevgilerle, ENA...
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.