·192 syf.····Okunma: 24 Şubat 2017 18:13 Zorluklar karşısında yılmayan, tüm engellere karşın ne isterse başarabileceğini gösteren kişilerin hikayeleri her zaman derinden etkilemiştir beni. Kitabın yarısına geldiğimde, aslında kitabı okumakta ne kadar geç kaldığımı anladım. Kitabın isimini her zaman duyardım ama bir türlü okuyamazdım nedense. Bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim. Hem yılmayan, çocuğu engelli olsa dahi onu eğitmek için mücadele veren bir annenin, hem de kendini engelli olarak görmeyen, hatta doğduğundan beri sözde(!) engelsiz kişilerden dahi daha başarılı olan, her ne olursa hayata tutunan bir çocuğu anlatıyor bu kitap. Kitabın aynı zamanda filmi de varmış ancak maalesef hala izleyemedim. Filmleri kitaplardan daha az severim ama bu kitabın filmini merak etmiyor değilim açıkçası. Yazar, daha çok eğitimin önemini anlatmış. Hikayeyi yazarın kendisi yaşadığı için duygularını fazlasıyla açık ve mükemmel anlatmış ki kitabı okurken siz de yazarın yaşadığı duyguları tam olmasa da anlayabiliyorsunuz. Kitabın özelliği otobiyografi olsa da kitap daha çok kişisel gelişim kitaplarına benziyor.