·230 syf.····Okunma: 19 Şubat 2018 18:15 Kişisel gelişim kitaplarını genel olarak sevmesem de, konusu kişisel gelişim olan bu kitabı baya bir sevdim. Nedenlerinden biri de tekdüzelikten çıkmış olması yani okuduğum diğer kişisel gelişim kitaplarına göre yazar farklı bir tarzda ve farklı bir içerikle yazmış kitabı. Yazarın yüzyıllardır aslında içimizde yer almış geleneklerin ve inançların içindeki güzellikleri Uzak Doğu'nun popüler sembolleriyle bağdaştırması gerçekten ilgi çekiciydi. Kişisel gelişim kitabı okuyanların çoğunun düşündüğü gibi ben de kişisel gelişim kitaplarının büyük bir kısmının kişiye faydalı olsa bile kısa süreli bir faydasının olduğunu düşünüyorum. Bu kitapsa okuyanın hayatına yön veriyor ve eğer okuyucu kitapta önerilenleri yaparsa gerçekten okuyucuya uzun vadeli bir fayda sağlayacağını düşünüyorum. Kitabın kötü yanı ise, yazarın okuyucuyu kitabın bazı yerlerinde sıkıyor olması. Kitap genel anlamda akıcı olsa da artık bu bölüm bitse de kurtulsam dediğim yerler fazlasıyla vardı. Yazar yapılması gereken bazı kuralları sık sık tekrarlamış bu da okuyucuyu bir süre sonra usandırıyor.