Yıllar önce okuduğum ve asla unutamadığım bir kitap bir saat içinde okuyabileceğiniz çok basit çok sade ama etkisi çok ama çok büyük bir kitap ..kitabın vermek istediği sadece bir tek mesaj var o mesaj aslında hayatınızın hikayesi.. genç iken almanız gereken bir ders bu kitap özelikle 15 ve 30 yaş arasında kişilere tavsiye edilmelidir.. hayatınızı keşke denemeden yaşamak istiyorsanız bu kitap size göre ..