Kitabı okudum ve inceleme yazmak için bir süre bekledim. Çünkü gercekten üzerimden tır gibi geçti. Çarpıcı olmasına çarpıcı ve çocukların çığlığı. Vay br demek böyleymiş diyeceğiniz ve kendinize birşeyler katabileceğiniz bir çok şey içeriyor. Fakat bir o kadar da agresif bir kitap. İlk zamanlar elime aldıkça bıraktım ruhumu bunalttı. Dünya bu kadar berbat bir yer olmamalı diye okudum . Bi ağırlık huşu bekledim aslında ama daha çok saldırgandı. Yazarın kalemi böyleyken bence din meselelerinin de iiin içine girmesi anlamsız olmuş. Buram buram islam düşmanlığı koktu bazı bölümleri. Son olarak Alice Miller dan çoooookkk fazla alıntı var kitabın yarısı başka kitaplar. Başka bir kitabını okur muyum yazarın emin değilim.