Sürekli aziz nesin'in bütün kitaplarının okunmasını söylediklerinden sonra aldığım 3 kitabı da elimden düşürmeden okudum. Hikayelerinde yer verdiği konuların günümüzü acı acı anlatırken aynı zamanda güldürmesi gayet hoş.
Ez kurmancım öyküsünde kendi ırkından olmayana suçsuz da olsa sürgünleri layık gören bir askerin kendinden olanı ise tüm erdemsizliklerine rağmen af yağmuruna tutması şuan ülkemizin her kısmında yaşanan olaylarla nerdeyse aynı.
İçindeki her öykü birbirinden güzel kesinlikle tavsiye ederim