Puan vermedi·436 syf.····Okunma: 23 Aralık 2020 07:12 Bir solukta okuyup bitirdiğim her bosna hikayesinde göz yaşlarımı tutmayı başaramadığım kitaplardan oldu... bir kez daha sırplardan nefret ettim, bir kez daha miloseviçten nefret ettim, bir kez daha tüm dünyadan nefret ettim... kadın, erkek, bebek, çocuk, yaşlı, hristiyan, müslüman dinlemeden tüm insanlara bu zulmü görmek nasıl bir vicdansızlıktır? Bir soyu yok etmek, küçücük çocuklara kıymak... kalbim ağrıdı, yerinden sömülürcesine... nasıl bir azap? Nasıl bir işkence?