Puan vermedi·108 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Aralık 2020 12:33 Çok sevdiğim bir dostumun tavsiyesiyle b
aşladığım ve asla bırakamayıp sayfalarını tekrar tekrar okuduğum kitaptır kendileri. Kısa kısa öykülerden oluşuyor ve her cümlesinde hayatın gerçekliğini nüktedan bir dille yüze çarpıyor.