·500 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mayıs 2006 00:00 kitabı yıllar önce okumuştum,aklımda kalanlar bir ada bir tuna bir de dillere destan kuzguncuk aşkı.İnsanı kendi iç yolculuğuna çıkaran ve yolculuk bitiminde,"artık ben, eski ben değilim" dedirten türde keyifli bir kitap. Kesinlikle yaşanmalı.