·224 syf.····Okunma: 23 Aralık 2020 23:59 Hande hanımı instagramda takip etmiyordum kitabını alıp okumak ise nereden aklıma geldi hiçbir fikrim yok :) kendisini takip ediyor olsaydım belki daha eğlenceli gelebilirdi ama kitapta sürekli yapılan ters anlatım ve mecazlama beni çekmedi hatta bazen sıkıcı oldu diyebilirim. Bazı yerlerde güldüm ama genel anlamda çok tutunamadı ve beğenmedim kendisi İnstagram paylaşımlarının kitaba dönüştüğünü yazmış ama keşke dönüşmeseydi ya da bu denli ters anlatım yapmasaydı oysa kitabın son iki sayfasında kapanış kısmında nasılda güzel anlatmış kısaca her şeyi. Emeğine sağlık ama çok sevemedim. Sevdiğim bir cümle var onu yazmak istedim “Çocuğu broş yapıp, takmak” ah nasıl anlamlı bir anlatım. Sevgiler ve iyi okumalar