·591 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Aralık 2020 01:39 İlk başta her şey normaldi sonra yavaş yavaş kafamı karıştırmaya başladı ve en sonunda rayına oturdu. Kitabı okuyunca uzun zamandır etrafıma bakmadığını farkettim, belki de bakarsam kaybolurum diye korktum. Düşünmeyi,sorgulamayı eleştirmeyi unutmuşum meğer bu yorucu koşuşturmada...Kitap gerçekten çok güzeldi, uzun uzadıya yazsam faydam olmaz ama kitabın size çok faydası olur, okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.