·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Aralık 2020 05:44 Güzel olan her şey iyi midir?
Ya da
Çirkin olan her şey kötü müdür?
İşte bu harika romanda tüm bu kavramları sorgulayabilirsiniz. Bunun yanı sıra hayatınıza giren kişilerin yaşamımızı nasıl etkilediğini de görebilirsiniz. Gotik tarzda oldukça sürükleyici bir roman. Benim için harika bir okuma oldu.
Sizler yaşlandığınızı görmemek için ne gibi bir fedakarlık yapardınız?
Ya da böyle bir fedakarlık yapmak ister miydiniz?
Hepinize keyifli okumalar dilerim.