·186 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Eylül 2016 15:06 Okurken keyif aldığım kitaplardan birisiydi. Olaylar direk okuyucuyu içine çekiyor. Dil olarak biraz Murat Menteş'i andıran tadı olsa da yine de kendine has bir sadeliği var. Galiba bu yapının Afilli Filintalar mevzusu ile bir ilgisi var. Çok kısa sürede bitirdiğimden midir yoksa kitabı beğendiğimden midir bilmem, biraz daha uzun bir roman olsa mükemmel olurmuş. Film olarak izlemeyi de isterdim açıkçası.