·88 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Aralık 2020 23:47 2010-2011 yılları mısır devrimi,yasemin devrimi sonrası muhammed el-mensi tarafından sıcağı sıcağına kaleme alınmış üç güzel öyküden oluşuyor.Savaş ortasında gençler,yaşlılar ve kadınların iktidara sert bir şekilde direnişi güzel bir şekilde betimlenmiş.Uzun uzadıya anlatıp sizi sıkmıyor ve kısa bir olay örgüsüyle sizi o yıllara götürüyor.Başlangıçta öfke üzerine üç öykü'den beklentim insanın kişisel öfkesi olsada toplumsal öfkenin dışa yansımasının çarpıcı bir örneğiyle karşı karşıya kalmaktan mutlu oldum.