Daha önce hiç "yeraltı edebiyatı" denen şeyi okumamıştım. Benim için iyi bir başlangıç oldu diyebilirim.
İkisi de zor hayatlara sahip iki çocuğu, başlarından geöen zorlukları ve Dünya'nın o haberlere yansımayan gerçekliğini son derece yalın bir dille anlstmış Hakan Günday. "Biz çok farklıyız, bütün dünyaya karşı biz s.s.s." tarzı bir Wattpad kitabı olayına girmiyor, karakterler hiçbir noktada kendini okuyucuya acındırmaya çalışmıyor. Bu yönden bana gerçekten ilginç geldi.
Son derece akıcı olması ve bütün gece bitirmek için kendimi zorlayacağım kadar sürükleyici olduğu da cabası.