Puan vermedi·166 syf.····Okunma: 23 Aralık 2020 19:29 Neleri, nasıl yazmış öyle sevgili Barış Bıçakçı? Yani açıkçası kendimi hem Cemil hem de Nazlı'da nasıl bu kadar gördüğümü hala anlamaya çalışıyorum. Her karakterle karşılaşmış hissi de yarattı bende. Zira kitabı okurken sanki hikayenin içinde ama sadece şahit olma rolünde gibi buluyordum kendimi. Karantinalara doyamadığımız, günümüzün çoğunu dört duvarlara adadığımız bu günlerde okumak da hikayeyi az biraz daha beslemedi desem yalan olur kendi adıma. Uzun lafın kısası zamanında okudum ve bana müthiş bir anlaşılma duygusunu tattırdı.