Okudum ilk roman ve Okumaktan keyif aldığım.,Önemli olanın neyin suç olduğunu bulmak olduğunu anlatıyor roman.suç varsa ceza doğal olarak vardır..
Bu yıl içerisinde tekrar okumayı düşünüyorum. Hatta ömrüm boyunca tekrar tekrar okumayı düşünüyorum. Çünkü her okuduğumda daha da farklı bir keyif alacakmışım gibi bir hisse sahibim.
"Suç toplumsal düzenin bozukluklarına karşı bir protestodur."