·251 syf.····Okunma: 25 Aralık 2020 17:04 Çok keyifli bir kitaptı. Elimden bırakamadım adeta. Karakterleri aşırı derecede benimsetmeyi başarıyor. Polisiye ve çerezlik bir şeyler eğlenceli bir şeyler arayan varsa mutlaka okumalı anca ilk olarak manga serisinin okunması lazım çünkü mangada yaşanan bir çok olaya göndermeler var. Hatta bir kaç kısımda direkt finale göndermeler var. Ana karakterimizin sonunu okuyoruz artık koca bir serinin finali. Finalde çok büyük bir duygusallık yaşadım. Gayet başarılı bir final yazmayı başarmış yazar. Hafif böyle boşlanmış yerler var gibi geldi ama görmezden gelinebilecek kısımlardı hep. Rahatlıkla 2 günde bitirilebilecek bir kitap.