Öncelikle "ithaf "efsane! Ben de herkesin çocukluğuna tavsiye ediyorum
Her türlü insan tiplemesi görmek için gezegen gezegen dolaşmak içinde kendimizi kaybettiğimiz dünyaya biraz da dışarıdan ve masum bir çift gözden bakmak ister misiniz ?
Küçük prensimiz yaşadığı macerada bize çok büyük gözlemler ve büyük dersler sunuyor .
Çoğunluğun bildiği hatta okuduğu bir kitap ama bence unutuldukca hatirlanmali tekrar tekrar okunmalı .
Küçük prensimizle gezintiniz bitip dünyaya geldiğinizde nasıl bir "büyük " olarak devam etmenize karar vermis olmanızı ümit ediyorum ama beni şaşırtabilir siniz de, çünkü gerçekten "büyükler çok tuhaf"
Sevgiyle kalın