·159 syf.····Okunma: 26 Aralık 2020 13:16 Ahh bu kitap...Beni yıllar sonra ağlatan ikinci kitap...Kitabın baş karakteri zehra'yı ve kitabı başlarda sevmemiş olsam da sonlara doğru kitabın konusu ortaya cıktıkça daha bir sevdim.Kitabın dili başta cok agır geldi hatta bi ara yarım bırakmayı bile düşündüm fakat okudukça alıştım.Kitap o kadar etkileyiciydi ki bütün altını çizdiğim cümleleri paylaşmak istedim..
Yıllar önce yaşanan olaylar,o zamanın pis hayatları nasıl günümüzü anlatabilirdi ki? Kitabı okudukça hiçbir şeyin dışarıdan göründüğü gibi olmadığını,insanları tanımadan ve evlerinin içine hakim olmadan ön yargılı olmamamız gerektiğini çok acı bir şekilde anladım...Kesinlikle okumanız ve ders çıkarmanız gereken bir kitap..