Puan vermedi·256 syf.··Beğendi
· Okuması çok kolay, akıcı, samimi ve sade bir dil kullanılmış. Bir kaç saate bitirebileceğiniz bir kitap. Melody’i çok seveceğinize eminim. Empati yeteneğinizi güçlendirebileceğiniz bir kitap. Öğretmen ve öğrencilerin özellikle okumasını tavsiye ederim. Bir kitap bir farkındalık yaratabilir... zevkle okumanızı dilerim.