Gençlerin eğitim sisteminin bozuk olduğunu söyleyen yazar öğrencilerin hedeflerinin gülmek eğlenmek için yaşayan insanlar olduğunu söylüyor. İdealsiz bir nesil yetişiyor. Genç neslin aslında okumayı ve düşünmeyi sevmeyen nesil olmadığını söylüyor ve bu düşüncesini şuna bağlıyor gençler gazete okuyup, radyo dinleyen bir TV izleyen bir nesil olduğu ;yalnızca okulların bu nesle okuması dinlemesi gereken önemli şeyler öğretmediğini belirtmiştir.