Kitap sıkıcı değil elinize alınca bir solukta okuyabileceğiniz zaten çok ince bir kitap. Kitabın gidişatından başka şeyler beklemedim desem yalan olur ama genel olarak güzeldi. Olaydan çok kahramanların psikolojik tepkileri ve düşünceleri daha çok ön planda tutulmuş.