·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Aralık 2020 00:54 Sabahattin Ali'nin en güzel eserlerinden diyebilirim. Okurken Ömer'i çok yerde boğmak istemiş olabilirim. İnsanın içinde bulunduğu ve bulunabileceği bir çok olaya yer verilmiş. İçimizdeki çıkmaz sokakları, içimizdeki şeytanı çok iyi anlatmış. Çok bizden ve içimizden bir olay bence. Genel olarak beğendim. Sonu benim için sürpriz oldu diyemem.