Çok çok beğendiğim bir kitap oldu. Bir solukta bitirdim. Uzun zamandır okumak isteyip bir türlü fırsat bulamamıştım keşke daha erken okusaydım ve Aliye ile daha önce tanılsaydım. Okurken maalesef böyle olayların farklı boyutta günümüzde de yaşanması beni her ne kadar üzsede sanırım tarih boyunca kötü insanlar var olmaya, savaşlar ve insanlar ölmeye devam edecekler. İçim buruk gözüm yaşlı bıraktım elimden. Aliye ve onun gibi güzel yürekli insanlar iyi ki var...