Puan vermedi·126 syf.····Okunma: 19 Aralık 2020 02:58 Goethe'nin,bu kitabı sadece iki hafta içerisinde yazdığını öğrendiğimde şok geçirdim.İnsan düşünmeden edemiyor bu kadar güzel mükemmel bir eseri iki haftada yazmak ne büyük bir sanattır.Açıkçası ben kitabı okurken büyük bir tebessümle okudum;sanki Werther o yazdığı mektupları bana yazmış gibi büyük bir istekle büyük bir haz ile okudum.Werther'ın yaşadıklarında bir parça kendinizi bulabilirsiniz,şahsen ben buldum...Werther mutlu olduğunda bende mutlu oldum onunla beraber bende üzüldüm onunla beraber bende hayal kırıklığına uğradım.Bayağı akıcı baymayan,sıkmayan bir kitap ben bir gün içerisinde bitirdim mesela.Kitabın içerisinde gerçekten güzel mesajlar da var,anlayana...