·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Aralık 2020 22:01 Bu kitap küçük yaşta bir çocuğun ailesinden sürekli şiddet gördüğünü ve çocuğun iç dünyasını anlatıyor.
İlk başlarda kitabın bu kadar mükemmel olduğunu düşünmemiştim. Son bölümlere doğru kendimi o kadar kaptırmışım ki sanki ben yaşıyordum kitabın içinde zeze ağladıkça ağlıyordum.
Kitap bittiğinde çok üzüldüm. Bu kitap ilerde tekrar okuyacağımı düşünüyorum.