·95 syf.····Okunma: 27 Aralık 2020 13:24 Tavsiye üzerine edinip hemencecik bitirdim kitabı. Çoğu yerde duraksattı, hüzün kaplıyor insanın içini okurken.Ölüm cezasını savunan her insan okumalı bu kitabı .Yazarın da dediği gibi "Eğer insanın nasıl soğuduğunu bilmezseniz, ölüm cezasını cesaretle savunursunuz." Esenlikler.