·420 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ağustos 2016 00:00 İlginçtir ki kitapta kendimden çok nokta buldum. Karakteri kendime çok yakın hissettim. Siz de insanlardan uzaksanız, yalnızlığı sevenlerdenseniz kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlayacak bu kitabı okuyun derim :)