10/10
·456 syf.··
2020 45. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2020 14:43
Yazarın okuduğum ilk kitabı olmasına rağmen okurken çok tanıdık hissettirdi. Seherle birlikte o yolculuğu sanki ben yaptım. Yolculuğunu ve kendi içindeki çatışmasını çok güzel anlatmış. Okurken zaman zaman kendimi sorgulatması, düşündürmesi bir çok kişisel gelişim kitabından daha etkili geldi. Ait olmanın, sevmenin sevilmenin bir çocuğun kişiliğinde nasıl derin izler bıraktığını tekrar hatırlattı. Hani bazı kitaplarda bazı karakterleri çok seversiniz, sarılmak istersiniz. Ben de seheri öyle sevdim, okurken burdayım canım diyip sarılmak onu avutmak istedim.Kurgusu, mesajları,ismi hatta kapak seçimiyle bu kitabı çok beğendim.
EvNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20206,8bin okunma
·
23 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nermin yıldırım farkı 👍her kitabında böyle çok sevdiğin bir karakter illaki oluyor 🎈