·128 syf.····Okunma: 23 Şubat 2020 13:27 •neden korkuyorsun, ruhumuzun şeytan'ın eline geçmesinden mi?
-hayır, ona verecek ruhumuz olmamasından•
yazarın bir kış gecesi eğer bir yolcu kitabını okumaya çalışmıştım ama bana çok zor gelmişti ve yarım bırakmıştım. kütüphanede bu kitabı görünce kısa olduğu için belki yazarı severim ve diğer kitaplarını da okurum diye almıştım. bi şans daha vermek istemiştim ama yine sevemedim, hikayeleri ayrı ayrı çok güzel buldum ama bağlanma noktasında ya ben dilinden kaynaklı anlama sıkıntısı çektim ya da gerçekten anlaşılma çabasına girilmemişti. italo calvino beni üzdün..