·168 syf.····Okunma: 22 Mart 2020 16:46 selam adam phillips sık sık kitapçılarda gözüme çarpan ve kitaplarının arkasını okuduğumda aa bunu okuyayım dediğim birisiydi. aynı zamanda psikolog olduğu için de görüşlerini okumak istiyordum ama bu kitabı sevemedim. okurken yazarın alanında yetkin biri olduğunu bağdaştırdığı konulardan anlayabiliyorsunuz. ama bunları verirken ordan oraya atlayıp anlaşılacak bi şekilde bir araya getirebildiğini düşünmüyorum maalesef. sahip olduğu bilgileri bi şeylerle bağdaştırırken ansiklopedi yazıyormuş gibi şu şöyledir bu böyledir freud buna şöyle der tarzında kesin tavırları benim okumamı zorlaştırdı o nedenle de kitabı hiç beğenemedim. diğer kitaplarına da bi şans vermeyi düşünüyorum ama yakın bi zamanda değil.