·160 syf.····Okunma: 17 Temmuz 2020 20:54 normalde çehov okumayı çok seviyorum ama bu kitabını okurken o kadar sevemedim. genelde ilk öykülerinin derlendiği bi kitaptı o yüzden de sevememiş olabilirim, öyküler genelde tamamlanamamış gibi duruyordu böyle fazla kısa geldi bazıları bana. bazı öyküleri de çok sevdim çehov okuduğumu hissettirdi diyebilirim. öyle yani ortada bi kitaptı bence, artık vaov diyip etkilendiğim bi kitap okumak istiyorum uzun zaman oldu sanki öyle bi kitap okumayalı