Bir günde ve bir solukta okuyacağım sürükleyici bir kitap istiyorum diyorsanız bu kitap tam da size göre. Tam böyle başlar başlamaz kendizi kaptıracağınız türden değil ama 10 sayfa okuduktan sonra az çok kavrayıp olayın akışına kapılıyorsunuz. Ben sevdim. Keşke olaylar daha farklı gelişseydi ama belki de klasikleri klasik yapan özellikleri böyledir. Sarsar ya da aklınıza kazınır bir şekilde.
Vay be sen kalk sırf biri uğruna onca zorluğa katlan, ölümle yüzleş, açlıkla pençelen ve sonu böyle olsun. Unga.. Diyecek bir şey bulamıyorum sana püh.